torsdag

Jag kom inte ihåg vad jag gjorde på dagen, men det var troligen inget viktigt men andra ord:P

På kvällen så hade jag fotboll. Men jag var tvungen att skjutsa Korbyn och Jaxson till Korbyns simning för Braedon skulle inte hinna hem innan dess. Så strax innan halv 6 var vi där. Braedon skulle komma dit halv sex men han kom inte förrän kvart i, vilket gjorde att jag blev jätteförsenad till fotbollen och missade den första matchen. Vi mötte dem som låg två i turneringen då och laget vann med 5-4. Nästa match hann jag spela. Då vann vi med typ 5-3 eller nått sånt:) Jag gjorde två assist och ett mål. Fick användning av mina nya benskydd också:)

När jag kom hem efter det blev det middag, eller den var klart  typ strax innan 9(!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0