tisdag igen

Stekande sol idag också. Så medan Jaxson sov passade jag på att läsa i en bok jag köpt på lamm and calf day. Jag måste ju träna min engelska lite när jag är här dessutom är det kul att ha något att göra:P Jag gick även på en långpromenad idag. Sen på kvällen lagade jag mat - Det blev köttfärssås och pasta gott,gott! :D Jaxson käkade som en gris och jag tror Korbyn och Braedon gillade det med:) Kylie var inte hemma till middagen. Hon jobbar 14-22 måndag till onsdag denna vecka så hon är hemma på morgonen ett tag. Fast hon åker rätt tidigt till gymmet. Men ska jag vara ärligt så är det bara skönt :P

På kvällen blev det bio. Vi såg red. Det var en rätt bra film. Bättre än jag trodde den skulle vara:) Ser dock fram emot harry potter premiären snart:) Fast kanske ser den på tisdagen efter den har premiär för då kostar det bara typ 55:- ;) Vanligtvis så kommer filmerna ut tidigare här i nz än vad dem gör i sverige. Men såg dock att Harry potter kommer ut samtidigt i båda länderna - den 18e November! Det suger dock att det bara är del 1 av filmen som kommer nu... :/ menen man tar väl vad man får:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0