Min vecka

I måndags var jag först och hämtade sandra på flygplatsen. Så fick lov att väcka jaxson från sin sömn, vilket inte uppskattades. Sen när vi hämtat henne och kom tillbaka la jag Jaxson i sängen en stund igen men var tvungen att väcka honom efter en timme igen, Sen tog jag Jaxson till day care för första gången. Där hittade han en vattenslang som han lekte med, vilket han såklart tyckte var jättekul. Så när det var dags att gå hem så ville han inte det. Men det är ju bra mycket bättre än att han grät när vi kom dit för att han ville hem.


I tisdags gjorde jag inte så mycket anmärkningsvärt. Jag for ut på en löprunda på kvällen. På dagen hände inte så mycket annorlunda.

I onsdags var jag förbi day care med Jaxson igen. Jag tror han tycker det är kul att vara där, vilket är bra!

Igår bakade jag MASSOR av pizzabullar. Tror det blev 8 plåtar (dock så är plåtarna aning mindre än hemme men ändå) Men många bullar försvann redan igår. Tror vi åt säkert 15-20 stycken tillsammans. Kan säga att dom var populära. Alla älskade dem! Sen på kvällen blev det fotboll igen. Denna gång kom jag i tid till båda matcherna till skillnad från förra gången. Men så behövde jag inte köra barnen till Koryns simmning heller. Det gick bra även denna vecka. Vi vann båda våra matcher!

Idag har jag haft en skön dag. Sandra är ju fortfarande här så idag efter att Korbyn gjort sig klar till skolan, skjutsade hon dit honom(för att de regnade ute, så då behöver han inte ta bussen till skolan) sen när hon kom tillbaka så sa hon att hon kunde se efter Jaxson så jag kunde gå och lägga mig igen. Grymt skönt! Sov till typ 10 då jag hade satt alarmet. När jag vaknade hade hon städat typ hela huset - fast jag sagt att hon inte behövde bry sig om det. Men det enda som var kvar var dammsugning och lite tvätt. Badrummet och toaletten var rengjord, och köket och vardagsrummet också! :) Sen for hon ut en stund. Jaxson sov så fixade det sista av städningen.
Sen vid halv ett ungefär så tog jag Jaxson till day care igen. Jag tror han verkligen trivs där. Det finns massor av vattten att leka med så varje dag är han helt dygnsur och sandig när han ska hem.

Ikväll ska vi ut och käka middag. En avskedsmiddag för Sandra som åker snart. På söndag åker hon till LA, sen på onsdag tror jag hon åker hem till Tyskland igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0