Finally

Äntligen är jag hemma mer säg. Familjen har ju klagat på att jag inte är hemma så dom får se mig utan bara ute och ränner hela tiden. Så denna helg har jag inte planerat något (ännu) med start från idag. Så nu ska dom få se mycket av mig, hoppas dom inte blir less:P

Dagen har varit som vanligt typ bortsätt från att vi var förbi ett day care där Jaxson ska börja gå varje måndag, onsdag och fredag med start från nästa vecka. Eller han ska vara där på eftermiddagarna rättare sagt. Men nästa vecka är det bara en timme per dag och då är jag med hela tiden också. Men efter det så kommer jag att vara där mindre och mindre och sen bara lämna och hämta honom. Jag tror det kommer bli bra dels för att han verkligen behöver umgås med barn i sin egen ålder men även för att jag kanske kan få komma ut ur huset (själv) några timmar under dagen varje vecka.

Jag kan ju inte ens gå ner till stranden och sola och bada eller så om Jaxson sover... Men det skulle tex vara möjligt om han var på day care. Eller typ bara gå på en promenad eller ta en löprunda eller så. Bara såna där småsaker som är skönt att göra utan honom ibland :)

Sen efter att Korbyn kom hem har vi lekt lite, spelat Skip-bo,något jag gör typ varje dag, så kommer bli elit! Någon som vågar möta mig när jag kommer hem? samt spelat wii -bowling, tennis och baseball - grymt kul - särskilt bowling

Haha sen prövade Jaxson min morfartröja också: (bilderna är tagna med mobilen så är inte av bästa kvalla)


Nu ska jag gå och ha myskväll med familjen. Blir mkt bus, spel och lite tv skulle jag tro. Och så jordgubbar såklart! :D Ha det så bra där i kalla svergie! Kramar

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej Sofia. Nu har jag installerat webbkamera.

Många kramar Mormor Morfar

2010-11-06 @ 14:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0