datorladdare ur funktion

Min datorladdare har slutat fungera, tydligen. Haha jag har provat nastan alla uttag i huset och den fungerar inte i nagon! Jag har inget batteri kvar i datorn heller. Sa just nu lanar jag familjens dator nar dem inte ar hemma. Sa det kommer bli svarare att skypa med folk... Jag maste se till att fixa min laddare.

Lite annan ninformation om nya zeeland. De har varit mycket information pa nyheterna om de 29 gruvarbetarna i en gruva pa syn on. Det senaste som ar att det kom en andra explosion, storre an den forsta. Ingen av de 29 gruvarbetarna ska ha overlevt och deras familjer har informerats om detta. Tragiskt!

Nu min vecka. Lite roligare kan jag lova. I mandags gjorde jag dock inte sa mycket speciellt. Var ute och sprang en runda men det var val typ det. I tisdags var kylie, jaxson och jag till kat (kylies kompis) och hennes son Brennon, som ar i Jaxsons alder. Dar kakade vi lunch, sen blev det lite shopping innan vi akte hem igen. Pa kvallen akte jag och nikki till sylvia park och sag Harry potter! Den var superbra, synd bara att det bara ar del 1 och att del 2 inte kommer forran i juli eller sa!

Idag har jag inte heller gjort sa mycket. Lamnade av Jaxson pa day care och for ut och sprang en runda. Sen satte jag ocksa upp de sma jultomtar som jag fatt av mamma med posten igar - tack mamma! haha kylies gran ar hade namligen inget rott i den. Alla dekorationer var i silver. Sag inte ut som en julgran ska. antar att hon tyckte samma sak, for hon hade namligen kopt massa bla julgranskulor sa nu ar det bade lite rott och massa blatt i granen. Borjar arta sig nu faktiskt! Dessutom slog hon in lite paket sa nu ligger det lite paket under granen ocksa!

Imorgon blir det fotboll igen. Ser fram emopt det.

Sen tidigt fredag morgon beger jag mig ivag soderut (rotorua, taupo m.m.) for forsranning, fallskarmshoppning m.m!! Ser fram emot detta! Massor med kramar till er alla! Skriver troligen inte igen forran nasta vecka nagongang...

P.S eftersom jag sitter pa familjens dator har jag inte alla bokstaver som vi har i sverige! :p hoppas ni fattar vad jag skriver i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en underbar helg men du måste lova mej att du är rädd om dej. Vill bara att du ska ha det kul. Jag är lite orolig för alla dina aktiviteter men njut och ha det bra. Hör gärna av dej när du är hemma. Roligt att paketet kom fram så fort.

Kram :-)

2010-11-24 @ 08:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0