barnförbjudet

Detta skulle kunna hända dig om du går ut i nz:
1a. Om polisen kommer på dig med att dricka offentligt i fel stad kan du bli tvingad att hälla ut all sprit...
1b. ...och har du otur kan du behöva spendera natten bakom galler.
2. Du kan bli stalkad av massa äckliga människor.
3. Du kan bli väckt av att någon kissat på golvet och personen du sover hos är galet förbannad över detta samt att denna person gått tillbaka i hennes säng helt naken och som grädde på moset inte ens kommer ihåg att han pissat på golvet för han är så full. 
4.Du kan bli så full att du inte kommer ihåg något av kvällen.

vilken eller vilka av dessa tror ni jag råkade ut för?



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hoppas att du inte har råkat ut för något av dessa alternativ.

Men är det så då gissar jag på nr 2

Kram mamma:)

2010-11-01 @ 08:20:12
Postat av: Pappa

Jag tror jag vet att det var nr 3 i alla fall...

2010-11-01 @ 20:29:40
Postat av: Sofia

dom vi var med fick lov att hälla ut sin dricka när vi gick hem för vi mötte polisen, jag blev stalkad av massa äckliga folk och vaknade upp av att en av Sams kompisar hade pissat på golvet och hon var med all rätt förbannad!

2010-11-02 @ 03:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0