Återhämtning

Lördagen var en riktig chilldag för mig. Vi hade lite saker att ta hand om först så att säga. Sen blev det en ordentlig frukost med äggröra, bacon och rostat bröd innan vi slog igång en film och jag gick tillbaka till att sova igen. Efter lite sömn och massa film så åkte jag hem igen tog en lång skön dusch och slog igång ännu en film och njöt av att ha huset för mig själv.

På kvällen fick vi besök här hemma. Några vänner till Braedon och Kylie kom över och vi grillade färska lammkotletter, jättegod korv med honongs smak (det är godare än det låter) friterad fisk, broccoli, ost och jättegod sallad. Efter maten drack vi te och käkade lite kakor som kylie bakat - mums.

Efter det spelade vi bowling på wii. Jag kom sist båda gångerna. Men tyckte ändå jag var rätt bra fick typ 143 poäng. Men jag fick i alla fall pris för bäst stil. De gillade visst min bowlingsstil eller de skrattade mest åt mig, men det bjuder jag på - det var riktigt kul i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det där med bowlingen låter kul. Tror att jag skulle gilla det. Jag gillar även grillad lamm mums:)

Kram mamma

2010-11-01 @ 08:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0