Torsdag (9/12-2010)

Jag fick ledigt idag sa planen var att ta sovmorgon men det blev inte en allt for lang sovmorgon tror jag vaknade vid typ 8.30. Men Korbyn hade hunnit fara till skolan redan i alla fall.

Pa dagen gjorde jag typ verkligen ingenting. Jag lag typ i soffan och aterhamatde mig. Satt lite vid datorn kanske och laste lite i min bok. Det var typ seriost allt jag gjorde. Men det var galet skont for jag kunde verkligen kanna att jag var trott efter nastan 2 veckors jobb non stop.

Eller pa kvallen hade jag fotboll. Vi forlorade den forsta matchen och vann den andra. Men vi hade behovt tva vvinster eftersom de hade forlorat bada matcherna forra veckan nar jag var i cambridge

Tanken var egentligen att jag skulle jobba 10-11 december alltsa fredag + fredagkvallen och lordagen ocksa eftersom Kylie egentligen skulle vara i wellington fortfarande och Braedon skulle pa en kurs. Kylie var dock i Cambrigde istallet men Braedon beslutade att inte fara pa kursen. Vilket innebar att jag vart ledig aven hela fredagen eftersom Braedon tog ledigt fran jobbet samt helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0