Torsdag (2/12-2010)

Jag fick sovmorgon till 8 nasan - vilket ar lyx i mitt jobb! Braedon och killarna drog ivag ratt tidigt pa cricket eller vid typ 9. Vi kakade forst frukost allihopa tillsammans. Sen sa drog dem. Jaxson gick tillbaka i sang igen och jag och Korbyn hade ett par timmar att fordriva tiden med. Vi gjorde bland annat en ritning  for ett pepparkakshus som vi ska gora nar vi kommer tillbaka fran Gisborne - troligen nar korbyn far skollov. Efter det sa gjorde vi lite av Korbyns laxor, Vi raknade aven lite matte, spelade spel, smorde in oss i solkram och sag lite pa tv m.m.. Nar Jaxson antligen vaknade vid lunchtid kakade vi forst en macka sen packade vi ner mer mat och drog till Stranden. Dar badade vi och lekte i vagorna i uppemot en timme innan vi blev less och drog tillbaka till rummet for att torka och ta pa oss rena och torra klader. Vi bodde namligen pa en camping alldeles vid havet sa det var bara typ 300 meter till havet.

Efter vi badat gick vi till de tva lekplatserna som fanns alldeles vid Campingen. Dar lekte vi nog i lite over en timme. Sen nar vi kom tillbaka tror jag Jaxson somnade en ltien stund igen. Eller typ tills lageet kom tillbaka da ville han inte sova langre. De drog alla och badade i havet efter cricketen. Nar laget hade badat klart sa drog jag ner och badade, medan Bradedon passaded Jaxson. Sen blev det middag och chilla pa campingen.
Jag fick sovmorgon till 8 nasan - vilket ar lyx i mitt jobb! Braedon och killarna drog ivag ratt tidigt pa cricket eller vid typ 9. Vi kakade forst frukost allihopa tillsammans. Sen sa drog dem. Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0