Tisdag (30/11-2010)

Dagen borjade som vanligt. Jag gjorde Korbyn redo for skolan, fixade lucnh m.m och sag till att han kom ivag i tid. Sen gav jag Jaxson frukost, lekte lite med han innan han tog en liten tupplur. Medan stadade jag, satt ltie vid datorn, laste lite i min bok, lekte mer med Jaxson nar han vaknade upp, fixade lunch m.m sen var Jaxson sa trott sa la han i sang ett tag igen och han somnade direkt.

Strax innan 3 ringde braedon och sa att Han skulle bli sen hem fran jobbet, sa darfor skulle jag Jaxson och Korbyn mota han vid avfarten till motorvagen. Vi skulle aven ta med oss deras gamla granne Kevin som sedan skulle kora Braedons bil hem. Sa jag fick lov att packa in alla saker i bilen. Romelia kom och lamnade av Korbyn som hade varit hos dem efter skolan. Jag vackte Jaxson och gjorde honom i ordning. Sen hamtade vi upp Kevin, tankade och akte och motte upp Braedon.

Braedon hade ett mote halv 6 i Hamilton. Men han kom dit vid typ sex-tiden.Sa vi lamnade av honom pa vagen sen fortsatte vi till Cambridge. Vi akte hem till barnens farmor och farfar dar vi fick middag (hamburgare). Vi hann aven stutsa massa pa deras stutsmatta och mycket mer. Elelr egentligen tror jag inte att det ar farmor och farfars stutsmatta, utan braedons syster Mandy och hennes mans. Dem bor namligen hemma hos farfar och farmor och hyr for tillfallet ut sitt eget hus for att tjana pengar till att bygga ett nytt hus.

Efter middagen begav vi oss vidare till mormor och morfaderns hus nagra kvarter bort. Dar spenderade vi natten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0