Tisdag (21/12-2010)

Jag hade stallt vackaren pa sju eftersom alla utom jag och Jaxson i huset skulle fara pa mote pa morgonen och dem skulle aka vid halv 8. Jag snoozade dock till 10 over 7 innan jag tog mig upp ur sangen. Jag hann till och med fixa frukost. Rostmacka med ost och gurka pa och ett glas hederlig mjolk! :)

Sen drog Kylie, Braedon och mormodern ivag till sjukhuset for mote 08.30. Medan dem var borta sag hjag till att ge Jaxson frukost, leka ltie med honom innan han blev trott och gick i sang. Jag spenderade mesta tiden med att uppdatera bloggen (som ni kanske markt). Jag palalde dock inte lasa igenom mina inlagg sa det ar saker MASSOR av stavfel men det far ni leva med!

Vid halv ett ungefar kom Kylie, Braedon och mormorn hem igen (jag vet inte hur man stavar hennes namn sa hon far heta mormorn tillsvidare). Stamningen var ganska tryckt for de visste annu inte omdet var cancer elelr inte, inte helelr visste dem om dem skulle kunna operera Dave eller inte.. Sa alla var ltie ledsna, sarskilt mormodern. Sa gav henen en kram i alla fall... Jag forsokte se till att hon kakade nagot ocksa, men det var desto svarare.

Korbyn och Zaaden blev avlamnade ahr ocksa. Korbyn skjutsade jag dock till farmor och farfaders hus dar han kunde leka med sina andra kusiner. Zaaden var hemam med mig resten av dagen. Han spendera dock mesta tiden vid datorn eller tvn.

Jag lekte med Jaxson nar han vaknade igen. Kylie, Braedon och mormorn akte tillbaka till sjukhuset for annu ett mote klockan 16.00. Vid halv sjhu var dem tillbka. Da var stamninen desto battre. Under dagen ahde Dave namligen genomgatt ett antal tester som nu visade mer positivt an dem trott. Sa operationen ska genomforas som planerat pa torsdagen den 23 december.

De vet annu inte om han har cancer utan tar en sak i taget. forst hjartat for det ar det viktigaste just nu sen om 3manader kanske tar det tag i reesten om allt gar bra.

Vid sjutiden akte vi till kylies bror Brad och has fru och deras barn for middag. Efter mycket om och men slutade det med att vi bestallde Kebab till middag. Efter middagen akte vi tillbaka hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0