suck

Jag vet att jag e superseg pa att uppdatera bloggen. Men min dator vill inte riktigt fungerar som den ska. Min nya laddare fungerar inte som den ska... Den fungerade f;rsta gangen jag laddade datorn och efter det har den fungerat en gang. Just nu fungerar den inte sa kan inte anvanda min  egen dator. Dessutom sa fungerar inte internet pa min dator heller av nagon konstig anledning...Sa for tillfallet sitter jag vid familjens dator. Men de har inte alla bokstaver. Men jag hann ladda upp den text jag hittills skrivit pa min dator samt lite bilder innan jag stangde av den igen. Jag jobbar fortfarande pa att uppdatera er men det tar lite tid och tid ar inte nagot jag haft mycket av pa senaste tiden. Dessutom ar det sa fint vader ute sa jag vill helst inte sitta vid datorn alls men jag brande mig i solen igar sa idag passar utmarkt for att uppdatera er eftersdom ajg helst inte bor vara i solen i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0