Sondag 5/12-2010

Korbyn spenderade dagen med pappa pa cricketplanen. Jag och Jaxson gick till plunkets teddybear picknick. Dock sa hade han inte sovit sa bra denna dag. Han sov kanske en halvtimma i vagnen men var valdigt trott och grinig dar borta sa vi stannade bara en timme sen gick vi tillbaka. Pa vagen tillbaka sa somnade han dock i vagnen sa jag tog en vanda forbi stan och kopte en glass. Galet god glass hade dem - sarskilt vaniljglassen! Sa jag gick och mumsade pa den och bara vantade pa att Jaxson skulle vakna. For han vaknar vanligtvis alltid om man har typ en glass eller natt annat gott. Men denna gang fick jag behalla min mat for mig sjalv - hander inte sa ofta sa blir varsta lyxen nar man far!

Jag gick aven en vanda forbi stranden och nar jag legat dar och solat i varmen kanske 20 minuter sa vaknade Jaxson sa vi badade en stund sen gick vi tillbaka till campingen igen.

Laget kom tillbaka och vi for ut och kakade pa kvallen. Jag kakade en skaldjursoppa med vitloksbrod - riktigt gott! Men jag madde inte sa bra senare pa kvallen. Jag vaknade vid halv ett pa natten av att jag hade ont i magen, lyckades dock somna om ratt sabbt men hade fortfarande ratt ont i magen nar jag vaknadepa morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0