Sondag (19/12-2010)

Vi skulle ha picknick pa stranden i mission bay idag klockan 12. Men jag vakande vid 9 av att det regnade ute sa slog pa mobilen och sag att vi skulle vara i devenport hos en tjej som hette lauran istallet. Det tar tva timmar om man lyckas tima tag och bat perfekt dit. Sa jag skulle typ behova aka pa en gang om jag skulle aka tag och bat dit. Men tog bilen stallet. Sa jag akte vid typ halv 11. Jag kunde dock inte kora sa fort fordet regnade ratt kraftigt ute. Men jag korde forsiktigt och kom dit precis tolv.

Det visade sig da att vi inte skulle traffas forran ett. Men det var ingen som sagt det till mig. Men ajg och laura satt och pratade en timme innan nan annan kom. Det var lite pinsamt i borjan for vi hade aldrig traffats forut men det gick bra :)

Nar alal sedan hade kommit vid typ halv 3 sa blev det lunch. Vi hade massor av mat och fika. Jag hade ju mina chokladbollar jag gjort tidigare i veckan och en annan svesnk tjej hade gjort lussekatter. En tjej hade gjort en tonfisksallad, en hade gjort fruktsallad och en tjej bara en vanlig sallad. Tva stycken hade appelpaj so mde kopt och en tjej hade kopt en chokladkaka en tjej hade kopt kex sa det fanns massor av mat.

Vi kakade hur mycket som helst sen blev det julklapps oppning. Vi var tio tjejer och vi fick alla varsitt nummer 1-10. Den som fick nummer 1 fick sedan borja oppna en julklapp. Eftersom den inte kunde byta julklapp med nagon anna n for att ingen annan oppnat nagon sa fick den nar alla andra oppnat valja om den ville byta med nagon sa nummer ett var det basta nummret. Jag fick nummer tva vilket msate vart det samsta nummret. Sa nar nummer ett oppnat sin julklapp fick ajg oppna min. Jag fickett set med typ body creme, hudkram m.m. Tre sma falskor i alla fall som alal luktade av lavendel. + 4 klubbor.

Jag valde att behalla min present. Likasa gjorde alla andra som oppnade sin present. Nar alla oppnat sina presenter sa valde tjejen som hade nummer ett att byta present med mig. Hon hade fatt en kartongbit sar det dstod massa saker man skulle alska samt L O V E i fyra sma trabokstaver.

Men det gjorde mig inget - jag tyckte jattemycket om den presentetn. Eller forst blev jag ltie bescviken men nu ar jag jatteglad att jag fick den istallet!

Sen akte jag in till Auckland och gick runt dar en stund innan jag akte hem. For det ar anda pavagen sa jag maste anda aka igenom dar. Jag kom hem vid 7 da var familjen och kakade middag i lekparken. JAg var dock inte hungrig for hade kakat sa mycket till lunch vid 3 tiden. Sa blev ingen middag for mig. Drack en kopp te senare pa kvallen dock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0