onsdag (8/12-2010)


Nar jag vakade efter en mycket skon liten sovmorgen kakade ajg frukost och sen borjade annu en dags arbete. Jag lekte med barnen, kom inte ihag vad vi gjorde den dagen riktigt men jag vet att vi akte tillbaka till Clarks beach vid typ 1-2 tiden sa vi var nog bara hos mormorn Jag vet att atminstone Kylie och Mormorn akte upp for att se Dave igen.

Vi akte som sagt tillbaka till clarks beach. Korbyn hade friidrott klockan 6. Vi var tillbaka i pukokue vid 4 dar vi kopte varsin subwaymacka. Sen for vi och handlade och vi var tillbaka hemma vid kvart over 5, halv 6. Sa vi packade bara ut typ mina grejor eftersom jag tankte stanna hemma medan de andra for pa Korbyns friidrott. JAg tankte namligen fara ut pa en liten loprunda. Men det var galet varmt ute fortfarande sa ajg borjade med att slanga in typ alla mina klader i tvattmaskinen och chillade ett tag innan ja gtog pa min loparkladerna och drog ut. Jag hann springa min runda pa 6 km och ducha och sa innan de andra kom tillbaka igen. Sen blev det en ratt tidig kvall for vi var alla trotta och Korbyn hade skola dagen darpa ocksa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0