onsdag (22/12-2010)

Idag tog jag sovmorgon till halv nio. Vilket innebar att jag fick ca 9,5 timmars somn i natt. Dock sa har jag varit mega trott hela dagen anda. Kanske sov jag for mycket?

Jag borjade dock aven denna dag med ost och gurkmacka. Riktigt gott. Vi brukar namligen inte har gurka i familjen sa kanns lite som en lyx!

Efter det chillade jag en stund innan vi alla akte in for att se Dave. Val pa skjukhuset fick vi vanta i vantrummet ett tag for han skulle rakas infor en ballongoperation idag. De ska fora in en liten typ heliumballong i benet som ska fungera som ett hjarta under operationen och syresatta kroppen. Ballongen slar fortare an vad hans hjarta gor for tillfallet, eftersom hjartat bara fungerar till 20%. Sa han ska vanja sig vid det idag. (ballongen kommer dock inte sitta i benet utan det ar bara vart dem for in den, jag har ingen koll pa exakt var den ska sitta)

Sa nar vi alla halsat pa Dave sa akte vi hem igen. Bade jag och Jaxson somnade till en stund. Jag vaknade forst. Gick och fixade lite lunch - omelett och macka. Sen har jag lekt lite med Jaxson och bara cruisat runt lite i huset. Just nu ar Jaxson ute och handlar med mormodern. Korbyn akte tillbaka till Zaaden efter att vi besokt sjukhuset. Han kommer tillbaka imorgon da vi ska fixa pepparkakshuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0