Onsdag (15/12-2010)

Kylie jobbade inte idag, tanken var att dave skulle opereras idag men de flyttae operationen till den 23 december. och Braedon var valdigt trott sa han stannde hemma och sov till typ halv 11. Vid 11 akte vi in till Korbyn skola och sag deras prisutdelning och julspel. Korbyn fick ett pris for hard work i sin klass. Endast en tjej och kille i varje klass fick pris. vid halv ett var vi tillbaka i Clarks beach


Jag gjorde snabbt Jaxson redo for day care och tog honom dit. Sen gick jag hem igen, kakade lunch. Sen for jag och Kylie pa stan, inhandlande lite julklappar. Jag kopte en till helgen da vi skulle ah julklappsutbyte med nagra au pairer och pciknick i mission bay.

Efter vi fixat julklapparna sa akte vi och handlade. Just denan dag hade de MASSA smakprover i affaren. hah efter typ varje 10 meter. Sa jag och kylie passade pa att smakprova oss fram. De hade verkligen allt mojligt typ ungsbakat lax, skinkot, salami, ost, kex, juice, chokladmjolk, chokladmousse, godis, fruktkaka, indisk mat, m.m.

Sa vi var matta och belatna nar vi for darifran. Nar vi kom hem igen packade vi upp alla grejor. Klocklan var over 4 sa Braedon hade redan ahmtat Jaxson och Korbyn var hemma.

Vi akte alla in till Korbyn friidrott pa kvallen. Dar kakde vi middag. Vi gjorde kycklingmackor med massa gronsaker pa. De serverade aven korv dar.

Forst hade alla barnen mass atavlingar. Sen var det ett vuxenrace for de vuna. ATt springa ett 400 meterlopp i stafett sa en tjej och en kille. Sa jag och Braedon korde. Vi vann loppet. Efteat hade de massa race med ett barn och en vuxen sa korde nagra fler race efterat. Jag och korbyn vann ett race ocksa.

Mellan nagra av loppe nsa fragade Romelia mig om jag ville foljamed pa gymmet med henne nagon dag. Ska gora det efter nyar nagon gang for innan dess har jag inte tid. Sen undrade hon aven om jag ville folja med pa deras campingsemester nar resten av familjen ar pa brollop. Eller jag och mormodern ska ju ta hand om Jaxson men eftersom vi inte vet hur det at med dave sa vill jag inte boka nagon semester for jag vill itne lamna henne ensam. Jag skulle doc kgarna folja med dem for dem ar en valfigt aktiv familj och ska fiska, paddla kajak,  cykla och mycket mer... SA tror det hade blivit en kul semester. Men vi far se hur det blir med de....

Nar vi var kalra dar sen sa sprang jag hem darifran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0