Onsdag (1/12-2010)

Tidigt pa onsdagsmorgonen begav vi oss ivag mot Gisborne. Vi kakade forst alla lite frukost - toast och sen begav vi oss ivag mot Gisborne. Vart forsta stopp blev vid 8-tiden pa ett kopcenter pa vagen. Dar motte vi upp Braedons cricketlag och de tva andra vuxna som hjalper till i laget. Vi stannade ett tag pa kopcentret och manga kopte frukost, kaffe och liknande. Jag fick en kopp varm choklad.

Nar vi var klara dar begav vi oss vidare mot Gisborne. Jag spenderade mesta tiden i bilen med att lasa min bok eller barna njuta av utsikten. Vi hann gora ett stopp till i Opotaki (eller natt sant) dar vi kopte lunch. Jag kakade lasange typ. Tva timmar senare var vi framme i Gisborne sa vid typ 4 tiden kanske.

Val dar fick vi alla varsitt rum eller mer som en liten lagenhet. I vart hus sov Braedon, Korbyn, Jaxson, jag och en annan coach - Alan. Korbyn och jag sov i ett rum och Jaxson och Braedon i ett annat. Alan sov pa en bedsoffa i koket typ. Forsta kvallen gjorde vi inte sa mycket tror jag (eller jag kommer inte riktigt ihag) men vi fixade nagon middag i alla fall och sen gjorde vi en tidig kvall. I alla fall var tanken sa... Men Jaxson ville inte ga i sang. Sa Braedon stannade uppe med honom ett bra tag innan han fick ga i sang,
TidigPa onsdagsmorgoneBraed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0