mandag (20/12-2010)

Tillbaka till jobbet igen efter annu en handelserik helg. Pojkarna var ju ledig aven denna dag och det regnade fortfarande av oc htill som det gjort typ hela helgen. Jag skypade lite med mamma och pappa pa morgonen och pojkarnba byggde pussel och spelade lite wii.

Vid lunchtid ringde kylie och sa att de skulle komma hem och att vi sedan skulle aka upp till Cambridge pa en gang. Egentligen var det tankt att vi skulle aka upp pa tisdagkvall eftersom Dave skulle opereras pa torsdagen. Men sa blev inte fallet. Sa Kylie bad mig att se till att gora i ordning pojkarna och se till at alla deras grejor var packade sa at tdet skulle ga fortare nar hon och Braedon kom hem. Sa jag gjorde det. Samt ringde till day care och sa att Jaxson itne skulle komma pa hela veckan. Vi kakade alla 4 lite lunch. Kylie oc hBraedon kom hem och packade klart sitt. Jag hade oacjkat mina grejor innan de kom hem sa allt det var klart. Vi packade in allt i bilen och akte ivag till Cambridge.

Jag forstod att nagot inte stod helt ratt till men fragade inte eftersom de sakert inte ville beratta nar barnen var dar. For i sa fall hade dem ju gjort det. Nar vi lamnat av Zaaden hemma hos sig sa ville aven Korbyn stanan dar sa han fick stanan dar och Zaadens mamma skulle lamna av dem bada till mig imorgon innan de skulle pa mota om hur det skulle bli med Dave, haur laget var och vad det skulle gora.

Nar vi lamnat av Korbyn och satt oss i bilen igen sa sa dem till mig att Dave kanske fatt cancer i lungan. Hade had namligen en knol som de trodde kunde vara cancer sa det ska gora mssa tester och sen skulle det fa veta. Sa tisdag morgon klockan 08.30 hade de ett mote pa sjukhuset. Sa alla vuxna skulle typ dit sa jag skulle ta hand om barnen.

Efter det akte vi till mormor och morfaders hus. Jag och Jaxson stannade dar medan de adnra akte in till sjukhsuet.

Jaxson ville itne ga i sang denna kvall. Eller han lag i sangen men han sov inte. Emellanat var han uppe en stund. Men vid halv 11 somnade han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0