Lordag (11/12-2010)

Vi hade fotbollsturnering fran 09.00-14.00. Sa jag klev upp vid 8.00, kakade frukost och frog strax innan halv nio. Sa strax innan nio var jag dar. Vi hade var forsta match kvart over nio och sedan en matche varje heltimme sa 10, 11, 12 och 13. Matcherna ar ju dock itne sa langa 2x10 minuter. Men det kandes valdigt lange for det var sa galet varmt ute. Och for forsta gangen sa glommer jag min solkram!

Vi forlorade dock de tva forsta matchenrna och vann resten tror jag. Vi motte de andra 5 basta lagen eftersom vi placerat oss bland de 6 basta lagen. Jag tror vi slutade 4 eller 5 av tolv lag.

Nar jag kom hem var jag dock rod och solbrand ssarskilt i fejjan och pa benen. Man kunde se vart mina sockar slutat :P

Resten av dagen holl jag mig inomhus jag bakade lussekatter men de blev inte lika bra som mammas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0