Fredag (3/12-2010)

Jag fick sovmorgen till typ 8 idag igen. Vi hade frukost tillsammans. Korbyn skulle folja med Braedon till cricket idag sa Braedon idag sa det var bara jag och Jaxson idag. Nar Braedon och Korbyn farit till cricketen lekte vi forst en liten stund innan Jaxson gick isang igen. Han sov superlange idag till typ halv 2 innan jag blev less och vackte honom. Vi gick ner till stranden och badade lite och sen gick vi runt pa stan ett tag.

Nar laget kom tillbaka drog dem ner pa stranden igen sen nar dem kom tillbaka gick jag ner - tog med en filt och min bok och lag dar och vilade en stund - skont. Sen blev det middag - grillat lamm och korv med potatissallad och sallad och gronsaker som alltid. Till efterratt blev det fruktsallad. Sen gjorde vi inte sa mycket speciellt pa kvallen tror jag.

Det vart en relativt tidig kvall typ 10 eller sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0