Fredag (17/12-2010)

Det regnade mest hela dagen sa v ivar mest inomhus. Vi lekte massa och sag en film. Jag holl pa glomma att Jaxson hade day care halv ett. Kom pa det 20 over tolv sa skyndade mig att vacka honom och gora honom kalr och fixa hans lunch m.m. 12.35 var vi alal nere vid day care och lamnade av honom. Sen gick jag, Korbyn och Zaaden tillbaka hem. Jag gjorde en pepparkaksdeg samt limegodis. Vi gick sedan ner till stranden dar vi bygggde jattestora sandslott. (bilder kommer)

Nar jag och pojkarna hamtade upp Jaxson pa day care sa dem att de hade play and learns (namnet pa day care) julfest ikvall och undrade om vi skulle komma. Jag hade helt glommt bort det och likasa Kylie och Braedon. Nar vi kom tillbaka fran day care var kylie tillbaka hem fran jobbet. Ja sa till henne att de hade julfesten sen fick vi snabba oss lite. Men vi akte forst till en av deras kompisar SAra dar vi bjods pa lite snack och alla hade med sig egen drick. Vid halv 6 akte vi sedan pa play and lears julfest. Klockan 6 kom tomten. Korbyn och Jaxson fick julklappar (som kylie kopt tidigare)

Sen akte vi hem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0