Fredag (10/12-2010)

Jag var ledig aven denna dag och planerade att sova lange. Blev doc kbara till typ 8.30 anda. Pa dagen gjorde jag inte sa mycket. Laste lite i min bok, hjalpte Braedon att ta bort alla plattor utanfor huset. Det var dock 800-1000 stycken dock men han hade redan borjat lite innan. Men med min hjalp gick det mycket fortare och vi halvtolv var vi i princip klara. Det var nagra plattor kvar med de flesta av dem hade betong under sig sa de tog braedon bort senare. Jag gjorde sedan Jaxson klar for day care och vi lamnade av honom dar. Sen drog vi in till manakau och kpte glass och stosade runt lite pa kopcentret dar innnan vi akte och handlade.

Vi kom tillbka precis fore Korbyns skolbuss vid halvfyra tiden och sentror jag inte jag gjorde sa mycket markvardigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0