trött, trött, trött, trött!

Jag vill bara sova hela tiden! Min ork tar slut på en gång. Idag vaknade jag vid 9 efter att sovit 11h. Klev upp gjorde frukost, sökte jobb som inventarier på alla ICA butiker i stan, via mail då men ändå. Sen gjorde jag typ inget eller satt vid datorn/tvn till halv tolv. Gjorde min i ordning och for på stan. Var där i 45 minuter varav mesta tiden var jag på ålens restaurangen och pratade lite med pappa som just käkat där innan jag kunde höra med min chef om jag kunde få jobba nån dag. (ska jobba lördag!) 
 
Sen gick jag på gina tricot en liten snabbis och åkte sedan iväg med pappa på besiktning av bilen vid 1. Vi var väl klara vid halv 2 ungefär. Höll på somna i bilen på väg hem. När jag sedan kom hem var jag så slut att jag bara la mig ner i sängen och somnade. Jag sov 2 h. Vaknade vid 4, gjorde ingenting i 1 timme. Fixade sedan middag. Blev jävligt sur när ingen kom när maten var klar fast jag sa åt dem. hehe blev lite evil. Stängde igen dörren och byggde upp en mur av stolar så att ingen kunde komma in. Satt sedan och åt min middag själv i lugn och ro. Pappa hedde sönder dörren när han försökte komma in... men det är egenligen bara att montera tillbaka den igen. 
 
All den lilla kraft jag hade kvar har gått åt till att göra en bild på photoshop. Letade efter paint men det är typ den enda dåliga med mac. Det finns ingen paint.
 
Nu är jag iaf helt slut igen och funderar på om jag ska lägga mig och sova några timmar igen innan det är dags att gå och lägga sig... tror jag ska göra de.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0