Skype

Fick kontakt med familjen på Skype igår. Så galet kul att höra deras röster och se dom via webcam. Barnen var verkligen hur söta som helst. Dom hade precis vaknat och satt i pyjamas och vinkade massa. Klockan var kvart över 8 på söndagmorgon nz tid och kvart över 10 lördag kväll svensk tid. Tyvärr var det jättesvårt att höra vad dom sa via hörlurarna som pappa hade köpt till gamdatorn. Men nästa gång ska jag sitta vid min dator så hoppas jag hör bättre då. Fick hjälp av pappa att lägga till dem på rätt sätt (tydligen kan man göra det på fel sätt) så nu kan jag se när dom är online också, vilket underlättar:P 
 
Var förresten exakt 1 månad till jag åker igår! I morgon är det precis 1 månad tills jag landar i nz (lokal tid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0