Pissväder, brännässlor och taggbuskar

Vilket jäkla pissväder det är ute nu. Känns sådär lagomt taggat att rensa ogräs 8h om dagen. Men det är ju ett jobb iaf och pengar är alltid välkommet! 
 
Snart åker jag till Nya Zeeland så hoppas på mindre regn och lite varmare väder då! Är en månad och 5 dar kvar nu tills jag far. Känns skönt. Nu ska jag ta en powernap, fixa middag och tagga match! 
 
Såhär ser ogräset jag rensar ut, skillnaden är väl att det växer mitt inne i taggiga buskar och typ inte i vanliga rabatter, haha :P Ändå hoppas jag på att få jobba tills jag far. Skadad???
 
Källa: http://img.photobucket.com/albums/v217/Trolle/Tradgard/DSC00045.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0