biljett och visum - check, check!

Checklista:
* Visum
* Internationellt körkort
* Sjukförsäkring
* Öppen flygbiljett
 
Jag har varit rätt duktig idag. Först var jag ner på stan och fixade min biljett så nu är den bokad. Jag åker från Arlanda den 28 september, via Heatrow, Los Angelses och landar slutligen i Auckland den 30e september. 
 
När biljetten var fixad for jag till farmor och hjälpte henne käka upp lite jordgubbar. Efter det for jag hem och fixade mitt visum så nu är det betalt och klart. Bara att vänta på att det ska komma. 
 
Sen började jag fixa på ett internationellt körkort. Hann nästan göra klart allt man ska skicka in redan idag. Men de körde ihop sig lite med skrivaren och träningen så får se till att fixa det i morgon. 
 
Måste se till att fixa en försäkring snart också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0